Wij doen ons uiterste best om jouw kind optimale opvang te bieden. Toch kan het gebeuren dat er iets voorvalt waarover je niet tevreden bent. Wij stellen het op prijs als je dan van je laat horen.
Gaat je klacht over opvang? Dan kun je deze klacht bespreken met de coördinator, locatiemanager of regiomanager van de locatie. Kijk voor contactgegevens op onze locatiepagina: Locaties - Christoforus Kinderopvang.
Gaat je klacht over administratieve zaken? Dan kun je een email sturen naar
Zie verder onze interne klachtenprocedure.
Bent je niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kunt je je wenden tot De Geschillencommissie. Dit is een onafhankelijke instelling, die vragen en klachten van individuele ouders/verzorgers en oudercommissies aanhoort en advies geeft. Op de website van De Geschillencommissie vind je meer informatie over de procedures: www.degeschillencommissie.nl.
De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
070-3105310